wtorek, 16 lutego 2010

Dzieciaki na maty!

Dla wszystkich czytających tego bloga matek, starszych sióstr i kuzynek - polecam Wam dla Waszych dzieciaków zajęcia aikido. Sama trenowałam 3 lata i może znowu wrócę na matę. Świetna sprawa na koncentrację, koordynację, wyżycie się, nauczenie młodego odpowiedzialności, spotkanie fajnych i ludzi i... ech:)

A w Krakowie powstała właśnie nowa szkółka dla dzieciaków, prowadzi ją nie kto inny jak sama - fantastyczna - profesjonalna - KOTA (Kocie, nie masz teraz prawa głosu;), której szczerze kibicuję i tym skromnym sposobem popieram. Strona www jest tu:
Aikido dla dzieci

a jak Wasze dzieci są jeszcze małe, to liczę, że Kota poczeka w swoim dojo aż dorosną:)

5 komentarzy:

Mała Mi pisze...

Ja długo trenowałam Karate. I również polecam :) dobry sport dla dzieci :) uczy pokory i dyscypliny :)

Małgorzata Olszewska pisze...

Ja w ogóle jestem za tym, żeby dzieci chodziły na sporty walki. Dla maluchów to nieinwazyjne, a uczy faktycznie pokory, dyscypliny, ale też pewności siebie, jest dobrą zabawa i przyzwyczaja do sportu.

Marta Sobolska pisze...

Oto jak jestem opóźniona w czytaniu blogów, które zresztą zasubskrybowalam:-) Dopiero teraz z jakąż przyjemnościa czytam że mnie tu rekomendujesz. Dziękuję :-)

Małgorzata Olszewska pisze...

Po pierwsze, miałas się w tym poście nie odzywać;)
Po drugie - OPÓŹNIONA W CZYTANIU??? OPÓŹNIONA?

Marta Sobolska pisze...

no w sensie, że taki trochę niedorozwój