czwartek, 16 lipca 2009

Zadanie SuperNiani

W ramach nowych obowiązków zawodowych przeprowadziłam wywiad z SuperNianią. Niania okazała się szalenie sympatyczną i otwartą osobą, która ma rozsądne poglądy, a i od mocniejszego słowa nie stroni. Ujęła mnie opowieściami o tolerancji i konieczności mówienia dzieciom o takich tematach tabu, jak seks, śmierć, rozwody, odmienność wszelkiego rodzaju (homoseksualizm, niepełnosprawnosć, kolor skóry).

Zadała mi przy tym zadanie domowe. Wpisać w wordzie dowolny tekst, który zawiera słowo "inny". Zupełnie neutralny, jak "inna czekolada" czy "inny chłopak". A potem sprawdzić, jakie word podaje synonimy.

Dziś, wysyłając tekst do autoryzacji zdałam relację z odrobionego zadania. Niniejszym przekazuję je dalej (z zaznaczeniem, że copyright Dorota Zawadzka) - i proszę o komentarze. Nie zdradzam, jakie synonimy się pokażą, bo to część zabawy.

Zabawy?

1 komentarz:

Olga Smile pisze...

Sprawdziłam i ... oniemiałam.
Pozdrawiam serdecznie
Olga Smile