poniedziałek, 2 lutego 2009

Gulasz z turula dla desperado

Ponieważ na skutek zaskakującego zbiegu okoliczności jakiś czas temu ze stanowiska redaktora wyewoluowałam (w tej samej firmie) na prowadzącą marketing placówki gastronomicznej, muszę sobie jakoś ubarwiać to dość egzotyczne dla mnie zajęcie.
Dziś na przykład układałam przykładowe menu, które stanowi content powstającej właśnie strony internetowej. Nieskromnie przyznam - choć może to był efekt postępującego przeziębienia i gorączki - że sama się pośmiałam z tej biurowej głupawki. Ale nikogo nie zmuszam...

PODSTRONA MENU

Marzysz o podróżach, ale nie możesz dostać urlopu? Nic straconego, w [tu nazwa placówki] każdego dnia możesz odbyć podróż… kulinarną. W ramach Kuchni świata oferujemy wybór egzotycznych potraw. Zamów – i w drogę!

Poniedziałek: dzień meksykański
Burito: 10 zł
Taco: 10 zł
Desperado: 10 zł

Wtorek: dzień włoski
Capo di spaghetti: 10 zł
Sałatka z frutti di mare boni macaroni: 10 zł
Smażone zielone pomidory: 10 zł

Środa: dzień węgierski
Gulasz z turula: 10 zł
Palinka bezalkoholowa: 10 zł
Red hot chili peppers: 10 zł

Czwartek: dzień chiński
Jaskółcze gniazda: 10 zł
Pies, który przewrócił wazon: 10 zł
Zielona herbata księżniczki o włosach jedwabnika: 10 zł

Piątek: dzień japoński
Sushi: 10 zł
Inne sushi: 12 zł
Zen sushi: zabrakło, prosimy czekać w spokoju

1 komentarz:

Marta Sobolska pisze...

Chce wiedzieć co to jest:
Pies, który przewrócił wazon: 10 zł
Zielona herbata księżniczki o włosach jedwabnika: 10 zł

Robi wrażenie. Przypomina mi to historie z Tai Chi. Jest taki ruch który nazywa się Szmaragdowa wróżka bawi się wrzecionem. W przełożeniu na zastosowanie w walce wygląd ato tak:
1. równoczesny cios w podbródek pięścią i kolanem w splotsłoneczny
2. przeskok przez trupa z obrotem w trakcie ktorego następuje wysokie kpnięcie następnego napastnika i i cios ręką odpychający go żeby nam się pod nogi nie zwalił.

Więc bardzo jestem ciekawa tej księżniczki...